Friday, December 11, 2009

Percutian ke London

Kat Airport menuju ke van.
Ahli-ahli rombongan dari Kedah, Perlis & Putrajaya tu....
Foxberry Road, Brockley, London
Sesampainya di Stansted Airport London
Di LCCT Airport, Sepang

Peace be upon u

Hari ini ku ingin merehatkan minda dengan mengingati hari-hari yang telah berlalu dan menikmati kembali percutian ku ke kota London. Percutian ku selama 13hari meninggalkan keluarga pergi sendirian bersama teman-teman perempuanku heehee.... Perjalananku bermula pada isnin 12 Oktober 2009 pukul 4.00ptg dengan menaiki pesawat airasia. Yang seronoknya kami naik Air Mauritius Boieng apa lagi dapat makanan percuma weiiii.... siapa sangka kalau tidak samada booking siap makan atau bayar atas flight tapi kali ni percuma wau best. Perjalanan kami 14jam sangat membosankan apa lagi tido jerlah.... nonton tv (cerita tak menarik langsung) atau tido....
Berbekalkan puff sardin yang ku cuba dari blog menggunakan roti pratar brand kawan. Apa lagi makan lagi.... teman-teman pun join sekali macam berkelahlah pulak.
Sesampai ke Stansted Airport London pada tarikh yang sama pukul 11.00 malam waktu london. Setiba kat sana kali disambut oleh rakan yang tinggal di London iaitu Kak Zaherah. Walaupun tadi dah banyak tido tetapi bila nampak malam dengan otomatik gantuk balik heeheee..... kuat tido lah ni. Pada malam tersebut kami pun terus ke rumah Kak Zaherah di Foxberry Road, Brockley SE4 2SP London sebelum memulakan perjalan ke kota London keesokan harinya.

1 comment:

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.



    ReplyDelete